Řada B2

Maximální výkon spojený s nejvyšším komfortem

Nejvyšší komfort – nová série B2 od Kuboty s výkonem 20 - 31 HP

Nová série B2 reaguje na přísnější ekologické limity a předpisy platné v EU pro nové řady traktorů. Standardem této řady je vynikající ergonomie, výkonnost a jednoduché ovládání umožňují maximální produktivitu. Komponenty vysoké kvality z vlastní produkce jako jsou motory, převodovky, nápravy a kabiny garantují kvalitu a spolehlivost. Originální kabina Kubota s klimatizací, kompletně integrovaná do základní koncepce, poskytuje mnoho prostoru a komfortu při dlouhých pracovních dnech.

Komfort, bezpečnost, snažší ovládání

Novou konstrukcí kabiny s pouze čtyřmi sloupky se zvětšil prostor obsluhy a snížil vnitřní hluk. Klimatizace, kompletně integrovaná do základní koncepce stroje zlepšuje pracovní podmínky obsluhy při dlouhých pracovních dnech.

Všechna tato vylepšení přispěla k lepší bezpečnosti provozu, ovládání a komfortu obsluhy. Nasávaný vzduch u kabiny prochází přes kvalitní filtr, který se dá za nestandardních podmínek nahradit filtrem uhlíkovým. Protože vyšší výkon motorů vyžaduje větší pevnost konstrukce, je u řady modelů zdvojen rám. Jízdní a užitné vlastnosti všech modelů řady B2 zvyšuje možnost používání různých druhů pneumatik, které jsou ve standardní nabídce. Samozřejmostí všech modelů je možnost provozu na pozemních komunikacích. Vezme-li se v úvahu, kolik toho nabízejí modely této konstrukční řady, je o to překvapivější, jak jsou cenově výhodné. Můžeme tak nabízet skutečně atraktivní traktory, které byly vyvinuty a zkonstruovány speciálně s ohledem na splnění široce strukturovaných požadavků možných uživatelů. Ať už se jedná o lehké zemědělské práce, stavební činnost, údržbu obcí, práce ve školkách, vinařské a sadařské činnosti, nebo denní práce v okolí domu, pro každou práci disponuje řada B2 vhodným modelem traktoru.

Motory E-TVCS

Jsou to vysoce výkonné, tříválcové, u B2311 čtyřválcové, kapalinou chlazené dieselové motory E-TVCS (E-TVCS = spalovací systém s trojitým rozvířením). Tyto velmi kultivované motory s příznivými startovacími vlastnostmi zajišťují nízkou úroveň hlučnosti a vibrací při velkém výkonu a vysokém krouticím momentu. Důsledkem jsou rovněž nízké zplodiny při vyšším jízdním komfortu.

 

Kabiny u modelů B2231H Cab, B2261H Cab, B2311H Cab


Nová integrovaná kabina

Traktory série B2 Cab disponují integrovanou kabinou, kabina, podlaha a blatníky jsou spolu spojené sváry. 4 konstrukční sloupky s velkoryse vyklenutými prosklenými plochami poskytují řidiči velký prostor a vynikající rozhled kolem. Otvory v podlaze, díky zavěšeným pedálům, jsou zbytečné a úroveň hluku je redukována.

Zadní vyhřívané okno s větracím otvorem

Pomocí aretace se zadní okno otevře natolik, aby mohl proudit čerstvý vzduch a vnikání nečistot do kabiny bylo minimalizováno. Při práci v zimních podmínkách je zadní okno vyhřívané.

Prostorná a tichá kabina

Traktory série B2 Cab nabízejí díky nové integrované kabině maximální komfort. Konstrukce se čtyřmi sloupky poskytuje pocit většího prostoru a nepřekonatelné zorné pole. Pro jednoduché nastupování a vystupování je možné doširoka otevřít dveře. Dalším znakem komfortu je nízká úroveň hluku. Vnitřní prostor disponuje mnoha odkládacími plochami, 12 V zásuvkou, držákem na nápoje a skříňkou na nářadí.

Kabina chráněná proti prachu

I během dlouhých pracovních dnů zůstává kabina bezprašná. Pedály jsou uloženy uvnitř kabiny. Otvory v podlaze kabiny jsou tak zbytečné. To minimalizuje vnikání prachu do vnitřního prostoru. V případě pracovní činnosti ve ztížených podmínkách se může použít uhlíkový filtr.

Dvojitý rám

Jedinečným podvozkem s maximální životností došlo k výraznému zlepšení odolnosti karoserie. Tento obzvlášť robustní podvozek zaručuje zvýšenou odolnost a stabilitu i v obtížných podmínkách nasazení.

Ergonomický design kabiny – jízdní komfort

Náš základní princip: velký komfort a snadná obsluha. Všechny ovládací prvky jsou umístěny ergonomicky.

 

Bi-Speed

Tento systém je Kubotou patentovaný a snižuje zatížení podloží při maximálním natočení kol přední nápravy. Při zatočení kol přední nápravy nad 30° se aktivuje tento systém a zrychlí otáčení kol přední nápravy 1,6×. Na travnatých plochách nedochází k tzv. „zátrhům".

Chcete vědět víc?